Dövlət orqanı
:
|
-
Azərbaycan Respublikasının Xarici İşlər Nazirliyi
|
Xidmətin məzmunu
:
|
-
Qayıdış şəhadətnaməsinin verilməsi
|
Xidməti həyata keçirən dövlət orqanının və (və ya) onun struktur bölməsinin adı
:
|
-
Azərbaycan Respublikasının diplomatik nümayəndəlik və konsulluqları
|
Xidmətin icrasında iştirak edən dövlət orqanının və (və ya) onun struktur bölməsinin adı
:
|
-
Azərbaycan Respublikasının Xarici İşlər Nazirliyi
|
Xidmətin hüquqi əsası
:
|
-
-Azərbaycan Respublikasının Miqrasiya Məcəlləsinin 10-cu maddəsi;
-Azərbaycan Respublikasının 2007-ci il 10 aprel tarixli 267 -IIIQ nömrəli Qanunu ilə təsdiq edilmiş “Azərbaycan Respublikasına qayıdış şəhadətnaməsinin verilməsi qaydası haqqında" Əsasnamə.
|
Xidmətin həyata keçirilmə formaları
:
|
-
Xidmət yerinə gəlməklə müraciət və nəticənin kağız daşıyıcısında təqdim olunması
|
Xidmətin həyata keçirilməsi və nəticəsi proseduru barədə məlumatlandırma forması
:
|
-
Telefon vasitəsilə məlumatlandırma
-
Yerində (şifahi və ya yazılı) məlumatlandırma
|
Xidmətin həyata keçirilməsinin nəticəsi
:
|
|
Xidmət istifadəçisi barədə məlumat
:
|
|
Xidmətin həyata keçirilməsi müddəti, Dövlət rüsumu, Xidmət haqqı, Ödənişin hüquqi əsası
:
|
Müddət (Məbləğ) : |
3 iş günü |
Ödənişsiz : |
|
Rüsum : |
40 USD |
Xidmət haqqı : |
Xidmət haqqı yoxdur |
Ödənişlə bağlı qeyd : |
|
Ödənişin hüquqi əsası : |
“Dövlət rüsumu haqqında” Azərbaycan Respublikasının 2001-ci il tarixli Qanununun 16.1.3-cü maddəsi |
Rüsumla bağlı əlavə qeyd : |
|
|
Xidmətin həyata keçirilməsi üçün müraciətlərin qəbulunun vaxtı və müddəti
:
|
Qeyd edilməyib
|
Xidmətin göstərilmə yeri
:
|
-
Azərbaycan Respublikasının diplomatik nümayəndəlik və konsulluqları
|
Xidmətin həyata keçirilməsinin dayandırılması və ya ondan imtina edilməsinin hüquqi əsasları
:
|
-
Şəxs Azərbaycan Respublikasının vətəndaşı olmadıqda və ya vətəndaşlığı olmayan şəxsin Azərbaycan Respublikasında daimi qeydiyyatı olmadıqda.
|
Xidmətin həyata keçirilməsi üçün tələb olunan sənədlər və onların təqdimedilmə forması
:
|
info
Tələb olunan sənədin adı
- Tələb olunan sənədin təqdimedilmə forması
|
Ərizə-anket
- Kağız daşıyıcıda
|
Azərbaycan Respublikasında daimi yaşayan vətəndaşlığı olmayan şəxslə birgə gedən 18 yaşına çatmayan və ya xarici dövlətdə 18 yaşına çatmış uşağının doğum haqqında şəhadətnaməsi və ya Azərbaycan Respublikası tərəfindən verilmiş şəxsiyyətini təsdiq edən rəsmi sənəd
- Sənədin əsli
|
pasport yararsız hala düşdükdə və ya onun etibarlılıq müddəti bitdikdə - pasport
- Sənədin əsli
|
Azərbaycan Respublikasının vətəndaşı ilə birgə gedən 18 yaşına çatmayan və ya xarici dövlətdə 18 yaşına çatmış Azərbaycan Respublikası vətəndaşının doğum haqqında şəhadətnaməsi və ya şəxsiyyət vəsiqəsi
- Sənədin əsli
|
Azərbaycan Respublikasında daimi yaşayan vətəndaşlığı olmayan şəxsə Azərbaycan Respublikası tərəfindən verilmiş şəxsiyyətini təsdiq edən digər rəsmi sənəd
- Sənədin əsli
|
Dövlət rüsumunun ödənilməsi haqqında sənəd
- Kağız daşıyıcıda
|
2 (iki) ədəd rəngli fotoşəkil (3x4 sm ölçüdə)
- Sənədin əsli
|
üzərində fotoşəkil olan aşağıdakı sənədlərdən biri - Azərbaycan Respublikası vətəndaşının şəxsiyyət vəsiqəsi, Azərbaycan Respublikası tərəfindən verilmiş hərbi bileti, Azərbaycan Respublikası tərəfindən verilmiş sürücülük vəsiqəsi və ya şəxsiyyətini və ya vətəndaşlığını müəyyənləşdirən digər rəsmi sənədi
- Sənədin əsli
|
|
Ödənilmə üsulları
:
|
|
Xidmətin həyata keçirilməsi üçün inzibati prosedurlar
:
|
-
Xarici olkədə pasportunu itirmiş və ya pasportu yararsız hala düşmüş şəxs Azərbaycan Respublikasının diplomatik nümayəndəlik və konsulluqlarına müraciət edir. Həmin şəxsin vətəndaşlığı və şəxsiyyəti müyyən edildikdən sonra şəxsə ölkəyə qayıdış şəhadətnaməsi verilir.
|
Xidmətlərdən istifadə zamanı yaranan mübahisələrin məhkəməyəqədər (məhkəmədənkənar) həlli imkanları barədə məlumatlar
:
|
-
- İstifadəçi xidmətlə bağlı istənilən məsələ barədə inzibati qaydada Xarici İşlər Nazirliyinə şikayət edə bilər. İnzibati şikayət kağız üzərində və ya elektron qaydada tərtib olunur. Kağız üzərində şikayət Xarici İşlər Nazirliyinin poçt ünvanına, elektron şikayət isə Xarici İşlər Nazirliyinin e-poçt ünvanına göndərilir. Şikayət ərizəsi "İnzibati icraat haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun 74-cü maddəsinə uyğun olmalıdır. Şikayətə "İnzibati icraat haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun 78.1-ci maddəsində müəyyən olunmuş qaydada 1 ay müddətində baxılır.
|
Xidmətin elektronlaşma səviyyəsi
:
|
|
Elektron xidmətin avtomatlaşdırılma səviyyəsi
:
|
|