Dövlət orqanı
:
|
-
"Azərsu" Açıq Səhmdar Cəmiyyəti
|
Xidmətin məzmunu
:
|
-
Səbəbindən asılı olmayaraq istənilən “ödəniş provayder”i vasitəsilə həyata keçirilmiş qüsurlu ödənişin bərpa edilməsi (bazaya düşən, lakin köşklərdə smart kartlara yüklənməmiş ödənişlərin bərpası)
|
Xidmətin aid olduğu təsnifat
:
|
|
Xidməti həyata keçirən dövlət orqanının və (və ya) onun struktur bölməsinin adı
:
|
-
"Azərsu" Açıq Səhmdar Cəmiyyəti
|
Xidmətin icrasında iştirak edən dövlət orqanının və (və ya) onun struktur bölməsinin adı
:
|
|
Xidmətin hüquqi əsası
:
|
-
Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin 2014-cü il 17 iyul tarixli 262 nömrəli qərarı ilə təsdiq edilmiş“Sudan istifadə qaydaları”, “Azərsu” ASC-nin 11.03.2015-ci il tarixli 106 nömrəli əmri ilə təsdiq edilmiş Abonent xidmətlərinə dair təlimat
|
Xidmətin həyata keçirilmə formaları
:
|
-
Xidmət yerinə gəlməklə müraciət və nəticənin kağız daşıyıcısında təqdim olunması
|
Xidmətin həyata keçirilməsi və nəticəsi proseduru barədə məlumatlandırma forması
:
|
-
Çağrı Mərkəzi
-
E-poçt vasitəsilə məlumatlandırma
-
Poçt xidməti vasitəsilə məlumatlandırma
-
Telefon vasitəsilə məlumatlandırma
-
Yerində (şifahi və ya yazılı) məlumatlandırma
|
Xidmətin həyata keçirilməsinin nəticəsi
:
|
-
Qüsurlu ödənişlər bərpa edilir
|
Xidmət istifadəçisi barədə məlumat
:
|
|
Xidmətin həyata keçirilməsi müddəti, Dövlət rüsumu, Xidmət haqqı, Ödənişin hüquqi əsası
:
|
Müddət (Məbləğ) : |
10 dəqiqə |
Ödənişsiz : |
|
Rüsum : |
Rüsum yoxdur |
Xidmət haqqı : |
|
Ödənişlə bağlı qeyd : |
|
Ödənişin hüquqi əsası : |
|
Rüsumla bağlı əlavə qeyd : |
|
|
Xidmətin həyata keçirilməsi üçün müraciətlərin qəbulunun vaxtı və müddəti
:
|
Günlər : Azərsu ASC-nin su kanal idarələri 1-5-ci günlər
İşin başlama vaxtı : 09:00
İşin sona çatma vaxtı : 17:00
Fasilənin başlama vaxtı : 13:00
Fasilənin sona çatma vaxtı : 14:00
|
Günlər : Azərsu ASC-nin su kanal idarələri 6-cı günlər
İşin başlama vaxtı : 10:00
İşin sona çatma vaxtı : 15:00
|
Günlər : "Asan Kommunal" mərkəzləri 1-5 ci günlər
İşin başlama vaxtı : 10:00
İşin sona çatma vaxtı : 20:00
|
Günlər : "Asan Kommunal" mərkəzləri 6-cı günlər
İşin başlama vaxtı : 10:00
İşin sona çatma vaxtı : 17:00
|
Günlər : "ASAN xidmət" mərkəzlərində həftənin 1-5-ci günləri
İşin başlama vaxtı : 10:00
İşin sona çatma vaxtı : 20:00
|
Günlər : "ASAN xidmət" mərkəzlərində həftənin 6-7-ci günləri
İşin başlama vaxtı : 10:00
İşin sona çatma vaxtı : 17:00
|
|
Xidmətin göstərilmə yeri
:
|
-
“AZƏRSU” ASC-nin sukanal idarələri, “ASAN Kommunal” mərkəzləri, “ASAN xidmət” mərkəzləri
|
Xidmətin həyata keçirilməsinin dayandırılması və ya ondan imtina edilməsinin hüquqi əsasları
:
|
-
Lazımi sənədlərin təqdim edilməməsi
|
Xidmətin həyata keçirilməsi üçün tələb olunan sənədlər və onların təqdimedilmə forması
:
|
info
Tələb olunan sənədin adı
- Tələb olunan sənədin təqdimedilmə forması
|
Ödəniş qəbzi
- Elektron və ya kağız formada
|
Azərbaycan Respublikası vətəndaşının şəxsiyyət vəsiqəsi
- Elektron və ya kağız formada
|
Sayğacın nömrəsi və ya Abonent kodu
- Elektron və ya kağız formada
|
|
Ödənilmə üsulları
:
|
|
Xidmətin həyata keçirilməsi üçün inzibati prosedurlar
:
|
-
Bazaya düşən lakin smart karta yüklənməyən ödənişlərin karta bərpası ilə əlaqədar abonent və yaxud nümayəndəsi müvafiq struktur vahidinə yaxınlaşır, müvafiq sənədləri və smart kartı təqdim edir. Sənədlər əsasında operator tərəfindən baza məlumatları yoxlanılaraq bazaya düşən, lakin smart karta yüklənməyən ödəniş karta bərpa edilir.
|
Xidmətlərdən istifadə zamanı yaranan mübahisələrin məhkəməyəqədər (məhkəmədənkənar) həlli imkanları barədə məlumatlar
:
|
-
Yaranan mübahisələrlə bağlı şəxs "Azərsu" Açıq Səhimdar Cəmiyyətinə inzibati qaydada şikayət edə bilər. Şikayət kağız üzərində və ya elektron qaydada tərtib olunur. Kağız üzərində şikayət "Azərsu" Açıq Səhimdar Cəmiyyətinin poçt ünvanına (Yasamal rayonu,Moskva pr.67) , elektron şikayət isə "Azərsu" Açıq Səhimdar Cəmiyyətinin e-poçt ünvanına (online@azersu.az, office@azersu.az) göndərilir. Şikayət ərizəsi "İnzibati icraat haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun 74-cü maddəsinə uyğun olmalıdır. Şikayətə "İnzibati icraat haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun 78.1-ci maddəsində müəyyən olunmuş qaydada "Azərsu" Açıq Səhimdar Cəmiyyətinin istehlakçılardan daxil olmuş ərizələrin və şikayətlərin araşdırılması ilə bağlı daimi fəaliyyət göstərən komissiasında 1 ay müddətində baxılır.
|
Xidmətin həyata keçirilməsində istifadə edilən informasiya sistemləri və ehtiyatları
:
|
-
Abonentlərin informasiya bazası
|
Xidmətin həyata keçirilməsində istifadə edilən fərdi məlumatların informasiya sistemləri
:
|
-
Abonent İnformasiya Sistemi
|
Xidmətin elektronlaşma səviyyəsi
:
|
|
Elektron xidmətin avtomatlaşdırılma səviyyəsi
:
|
|
Xidmətin elektron ünvanı
:
|
|