Menu mail_outline
mail_outlineMÜRACİƏT GÖNDƏR

Fiziki şəxsə Depozit (Əmanət) hesabının açılması


Dövlət orqanı :
  • Azər Türk Bank ASC
Xidmətin məzmunu :
  • Bu xidmət rezident və qeyri-rezident fiziki şəxslərdən müddətli depozitin (əmanətin) yerləşdirilməsi üçün əmanət hesablarının açılmasını və vəsaitlərin qəbulunu əhatə edir.
Xidmətin aid olduğu təsnifat :
Xidməti həyata keçirən dövlət orqanının və (və ya) onun struktur bölməsinin adı :
  • "Azər-Türk Bank" ASC
  • 1 saylı şöbə
  • 2 saylı şöbə
  • Bakı filialı
  • Baş ofis - Müştəri Xidmətləri Mərkəzi
  • Gəncə filialı
  • Mərkəz filialı
  • Naxçıvan filialı
  • Qəbələ şöbəsi
  • Şirvan filialı
  • Yasamal filialı
Xidmətin icrasında iştirak edən dövlət orqanının və (və ya) onun struktur bölməsinin adı :
Xidmətin hüquqi əsası :
Xidmətin həyata keçirilmə formaları :
  • Xidmət yerinə gəlməklə müraciət və nəticənin yerində təqdim edilməsi
Xidmətin həyata keçirilməsi və nəticəsi proseduru barədə məlumatlandırma forması :
  • E-poçt vasitəsilə məlumatlandırma
  • Telefon vasitəsilə məlumatlandırma
  • Yerində (şifahi və ya yazılı) məlumatlandırma
Xidmətin həyata keçirilməsinin nəticəsi :
  • Əmanətin yerləşdirilməsini təsdiq edən sənədin (əmanət kitabçası, müqavilə və sair) verilməsi
Xidmət istifadəçisi barədə məlumat :
Xidmətin həyata keçirilməsi müddəti, Dövlət rüsumu, Xidmət haqqı, Ödənişin hüquqi əsası :
Müddət (Məbləğ) : 1 iş günü
Ödənişsiz :
Rüsum : Rüsum yoxdur
Xidmət haqqı :
Ödənişlə bağlı qeyd :
Ödənişin hüquqi əsası : Xidmət ödənişsiz olaraq həyata keçirilir.
Rüsumla bağlı əlavə qeyd :
Xidmətin həyata keçirilməsi üçün müraciətlərin qəbulunun vaxtı və müddəti :
Dövr (Rüb, Ay) :
Dövr (1-ci ay, 2-ci ay, 3-cü ay, 1-ci həftə, 2-ci həftə, 3-cü həftə, 4-cü həftə, tək həftələr, cüt həftələr) :
Günlər : Həftənin 1-5-ci günləri
İşin başlama vaxtı : 09:30
İşin sona çatma vaxtı : 17:00
Fasilənin başlama vaxtı :
Fasilənin sona çatma vaxtı :
Xidmətin göstərilmə yeri :
  • Azər-Türk Bank ASC-nin Müştəri Xidməti Mərkəzi, filial və şöbələrinin inzibati binaları
Xidmətin həyata keçirilməsinin dayandırılması və ya ondan imtina edilməsinin hüquqi əsasları :
Xidmətin həyata keçirilməsi üçün tələb olunan sənədlər və onların təqdimedilmə forması :
info
Tələb olunan sənədin adı
- Tələb olunan sənədin təqdimedilmə forması
Şəxsiyyət vəsiqəsi
- Kağız daşıyıcıda
Ödənilmə üsulları :
Xidmətin həyata keçirilməsi üçün inzibati prosedurlar :
  • Müştəri bank hesabının açılması üçün bankın filial və şöbələrinə yaxınlaşır. Bank hesabının açılması üçün müştəri tərəfindən müvafiq sənədlər təqdim olunur. Banka təqdim edilmiş sənədlər bankın əməkdaşları və hüquqşunasları tərəfindən yoxlandıqdan sonra hesabın açılması üçün qərar gəbul edilir. Əgər sənədlərdə heç bir uyğunsuzluq yoxdursa müştəri ilə Bank arasında depozit (əmanət) müqaviləsi bağlanır.
Xidmətlərdən istifadə zamanı yaranan mübahisələrin məhkəməyəqədər (məhkəmədənkənar) həlli imkanları barədə məlumatlar :
  • İlkin olaraq tərəflər arasında əldə edilmiş qarşılıqlı razılıq əsasında
Xidmətin həyata keçirilməsində istifadə edilən informasiya sistemləri və ehtiyatları :
Xidmətin həyata keçirilməsində istifadə edilən fərdi məlumatların informasiya sistemləri :
Xidmətin elektronlaşma səviyyəsi :
  • Qismən elektronlaşdırılıb
Elektron xidmətin avtomatlaşdırılma səviyyəsi :
  • Avtomatlaşdırılmayıb
Xidmətin elektron ünvanı :

Azər Türk Bank ASC


Ünvan: place http://www.azerturkbank.az/map/branches/
Telefon: +994 12 945
Faks: 012 599 10 11
E-poçt: atb@azerturkbank.az
Rəsmi internet informasiya ehtiyatının ünvanı: http://www.azerturkbank.az/
VÖEN: 9900006111
Ödəmə rekvizitləri: Hesab № AZ02NABZ01350100000000022944
KOD 507699
Swift AZRTAZ22
İş qrafiki və orqan tərəfindən zəruri hesab edilən digər məlumatlar: I - V, 09:30-17:00
message