Dövlət orqanı
:
|
-
Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Qeyri-Hökumət Təşkilatlarına Dövlət Dəstəyi Şurası
|
Xidmətin məzmunu
:
|
-
Müsabiqələrdə qalib gəlmiş QHT-lərin layihə nəticələrinə dair təsviri və maliyyə hesabatlarının qəbulu
|
Xidmətin aid olduğu təsnifat
:
|
|
Xidməti həyata keçirən dövlət orqanının və (və ya) onun struktur bölməsinin adı
:
|
-
Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Qeyri-Hökumət Təşkilatlarına Dövlət Dəstəyi Şurası
|
Xidmətin icrasında iştirak edən dövlət orqanının və (və ya) onun struktur bölməsinin adı
:
|
|
Xidmətin hüquqi əsası
:
|
-
Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2007-ci il 13 dekabr tarixli 674 nömrəli Fərmanı ilə təsdiq edilmiş “Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Qeyri-Hökumət Təşkilatlarına Dövlət Dəstəyi Şurası haqqında Əsasnamə”nin 2.4.12-2.4.13-cü yarımbəndləri;
Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Qeyri-Hökumət Təşkilatlarına Dövlət Dəstəyi Şurasının 02 mart 2016-cı il tarixli 03 (144) nömrəli qərarı ilə təsdiq edilmiş “Qeyri-hökumət təşkilatları tərəfindən icra olunan layihələrin Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Qeyri-Hökumət Təşkilatlarına Dövlət Dəstəyi Şurasının Katibliyi tərəfindən idarə edilməsi Qaydaları”
|
Xidmətin həyata keçirilmə formaları
:
|
|
Xidmətin həyata keçirilməsi və nəticəsi proseduru barədə məlumatlandırma forması
:
|
-
Şəxsi kabinet vasitəsilə məlumatlandırma
-
SMS məlumatlandırma
|
Xidmətin həyata keçirilməsinin nəticəsi
:
|
-
Təqdim olunan təsviri və maliyyə hesabatlarının qəbul olunması və layihənin yekunlaşmasına dair müvafiq aktların tərtib olunması
|
Xidmət istifadəçisi barədə məlumat
:
|
|
Xidmətin həyata keçirilməsi müddəti, Dövlət rüsumu, Xidmət haqqı, Ödənişin hüquqi əsası
:
|
Müddət (Məbləğ) : |
10 iş günü |
Ödənişsiz : |
Xidmət ödənişsiz həyata keçirilir |
Rüsum : |
|
Xidmət haqqı : |
|
Ödənişlə bağlı qeyd : |
|
Ödənişin hüquqi əsası : |
|
Rüsumla bağlı əlavə qeyd : |
|
|
Xidmətin həyata keçirilməsi üçün müraciətlərin qəbulunun vaxtı və müddəti
:
|
Dövr (Rüb, Ay) : |
|
Dövr (1-ci ay, 2-ci ay, 3-cü ay, 1-ci həftə, 2-ci həftə, 3-cü həftə, 4-cü həftə, tək həftələr, cüt həftələr) : |
|
Günlər : |
Elektron qaydada həftənin bütün günləri 00:00:00 - 00:00:0 |
İşin başlama vaxtı : |
09:00 |
İşin sona çatma vaxtı : |
18:00 |
Fasilənin başlama vaxtı : |
13:00 |
Fasilənin sona çatma vaxtı : |
14:00 |
|
Xidmətin göstərilmə yeri
:
|
-
Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Qeyri-Hökumət Təşkilatlarına Dövlət Dəstəyi Şurasının Katibliyinin inzibati binası
|
Xidmətin həyata keçirilməsinin dayandırılması və ya ondan imtina edilməsinin hüquqi əsasları
:
|
-
QHT layihənin icra dövründə qrant müqaviləsi ilə üzərinə düşən öhdəlikləri vaxtında və tələb olunan səviyyədə həyata keçirmədikdə, Katiblik tərəfindən QHT-yə yazılı xəbərdarlıq edilir. Belə bir xəbərdarlıqdan sonra QHT qrant müqaviləsi ilə üzərinə düşən öhdəlikləri vaxtında və tələb olunan səviyyədə həyata keçirməməkdə davam etdikdə, Katiblik tərəfindən QHT ilə bağlanılmış qrant müqaviləsinin ləğvi və ödənilmiş vəsaitin geri qaytarılması ilə bağlı müvafiq tədbir görülür.
|
Xidmətin həyata keçirilməsi üçün tələb olunan sənədlər və onların təqdimedilmə forması
:
|
info
Tələb olunan sənədin adı
- Tələb olunan sənədin təqdimedilmə forması
|
Layihənin maliyyə hesabatı
- Elektron formada
|
Layihənin təsviri hesabatı
- Elektron formada
|
Layihənin icra planı
- Elektron formada
|
|
Ödənilmə üsulları
:
|
|
Xidmətin həyata keçirilməsi üçün inzibati prosedurlar
:
|
-
Müsabiqə qalibi olmuş və Şura Katibliyi ilə müqavilə imzalamış QHT-lər layihələri üzrə nəzərdə tutulan fəaliyyətlərin razılaşdırılması və idarə edilməsini e-İdarəetmə proqramı vasitəsilə həyata keçirirlər. Bu bölmə vasitəsilə layihənin idarəedilməsi başa çatdıqdan sonra QHT e-İdarəetmə və e-Hesabat proqramı vasitəsilə təsviri və maliyyə hesabatlarını layihənin icra müddətinin başa çatmasından sonra 7 iş günü müddətində Katibliyə təqdim edir. Katiblik qəbul etdiyi təsviri və maliyyə hesabatlarına 10 (on) iş günü müddətində baxır və QHT-nin təqdim etdiyi təsviri və maliyyə hesabatları layihənin icra planına və xərclər smetasına uyğun olduqda, hesabatların qəbulu tərəflər arasında imzalanmış müvafiq aktlar ilə təsdiq olunur.
QHT-nin təqdim etdiyi təsviri və ya maliyyə hesabatının hər hansı birində layihənin icra planı və ya xərclər smetası ilə uyğunsuzluq halı və ya çatışmazlıq aşkar edildikdə, bu halın hansı hesabat sənədində baş verməsindən asılı olmayaraq, həmin tədbirin (tədbirlərin) icrası hər iki-təsviri və maliyyə hesabatı üzrə icra edilməmiş hesab olunur. Bu uyğunsuzluq və ya çatışmazlığın aradan qaldırılması layihə məqsədlərinə zidd olmadıqda, QHT-yə bu halın (halların) aradan qaldırılması üçün 2 iş günü müddətində vaxt verilir. Qeyd olunan müddət daxilində bu hal (hallar) aradan qaldırılmadıqda, Katibliyin hesabatın (hesabatların) qəbul edilməsinə təhkim olunmuş əməkdaşının (əməkdaşlarının) bu haqda təqdimatı və Katiblik rəhbərinin direktiv göstərişi əsasında təsviri və maliyyə hesabatı üzrə birgə təsdiqini tapmayan müvafiq tədbir (tədbirlər) üçün nəzərdə tutulmuş maliyyə vəsaitinin ödənişi dayandırılır və ya ödənilmiş maliyyə vəsaitinin QHT-dən geri alınması üçün müvafiq tədbirlər görülür.
QHT təsviri və ya maliyyə hesabatını müəyyən olunmuş müddət daxilində təqdim etmədikdə, Katiblik tərəfindən QHT-yə rəsmi xəbərdarlıq edilir. QHT, ona xəbərdarlıq edilməklə verilmiş möhlət daxilində hesabatı (hesabatları) təqdim etmədikdə, müvafiq məhdudiyyət tədbirləri tətbiq edilir.
|
Xidmətlərdən istifadə zamanı yaranan mübahisələrin məhkəməyəqədər (məhkəmədənkənar) həlli imkanları barədə məlumatlar
:
|
-
Xidmət istifadəçisi öz hüququnun pozulduğunu bildiyi və ya bilməli olduğu gündən 7 iş günü müddətində Şuranın selis.az saytında yerləşdirilmiş e-Apellyasiya bölməsi vasitəsilə Şuranın Apellyasiya komissiyasına müraciət edə bilər. Ərizə qəbulu müddəti başa çatdıqdan sonra Apellyasiya komissiyası tərəfindən müraciətə 10 iş günü müddətində baxılır və müvafiq qərar qəbul edilir
|
Xidmətin həyata keçirilməsində istifadə edilən informasiya sistemləri və ehtiyatları
:
|
|
Xidmətin həyata keçirilməsində istifadə edilən fərdi məlumatların informasiya sistemləri
:
|
|
Xidmətin elektronlaşma səviyyəsi
:
|
|
Elektron xidmətin avtomatlaşdırılma səviyyəsi
:
|
|
Xidmətin elektron ünvanı
:
|
|