Dövlət orqanı
:
|
-
Azərbaycan Respublikasının Daxili İşlər Nazirliyi
|
Xidmətin məzmunu
:
|
-
Şəxsin daxili işlər orqanlarında xidməti, xidməti dövründə Azərbaycanın ərazi bütövlüyü uğrunda gedən döyüşlərdə iştirakı və repressiyaya məruz qalması barədə arayışların verilməsinin qaydaları haqda məlumatların əldə edilməsini əhatə edir.
|
Xidmətin aid olduğu təsnifat
:
|
|
Xidməti həyata keçirən dövlət orqanının və (və ya) onun struktur bölməsinin adı
:
|
-
Azərbaycan Respublikasının Daxili İşlər Nazirliyinin Baş Əməliyyat və Statistik İnformasiya İdarəsi
|
Xidmətin icrasında iştirak edən dövlət orqanının və (və ya) onun struktur bölməsinin adı
:
|
|
Xidmətin hüquqi əsası
:
|
-
-"Fərdi məlumatlar haqqında" və "İnformasiya əldə etmək haqqında" Azərbaycan Respublikası Qanunları
- Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2001-ci il 30 iyun tarixli 518 nömrəli Fərmanı ilə təsdiq edilmiş "Azərbaycan Respublikası Daxili İşlər Nazirliyi haqqında Əsasnamə"nin 3.1.4-cü yarımbəndi;
- «Arxiv arayışlarının verilməsi üçün müraciətin və sənədlərin qəbulu üzrə inzibati reqlament»in təsdiq edilməsi barədə Azərbaycan Respublikası Daxili İşlər Nazirliyinin Kollegiyasının «30» noyabr 2012-ci il tarixli Q72-001-12 nömrəli qərarı
|
Xidmətin həyata keçirilmə formaları
:
|
-
Elektron müraciət və nəticənin ənənəvi məlumat daşıyıcısında təqdim olunması
-
Xidmət yerinə gəlməklə müraciət və nəticənin kağız daşıyıcısında təqdim olunması
|
Xidmətin həyata keçirilməsi və nəticəsi proseduru barədə məlumatlandırma forması
:
|
-
E-poçt vasitəsilə məlumatlandırma
-
Poçt xidməti vasitəsilə məlumatlandırma
-
Telefon vasitəsilə məlumatlandırma
|
Xidmətin həyata keçirilməsinin nəticəsi
:
|
-
Arxiv arayışının verilməsi
|
Xidmət istifadəçisi barədə məlumat
:
|
|
Xidmətin həyata keçirilməsi müddəti, Dövlət rüsumu, Xidmət haqqı, Ödənişin hüquqi əsası
:
|
Müddət (Məbləğ) : |
10 təqvim günü |
Ödənişsiz : |
Xidmət ödənişsiz həyata keçirilir |
Rüsum : |
|
Xidmət haqqı : |
|
Ödənişlə bağlı qeyd : |
|
Ödənişin hüquqi əsası : |
Qanunverciliklə dövlət rüsumu xidmət haqqı müəyyən edilməmişdir. |
Rüsumla bağlı əlavə qeyd : |
|
|
Xidmətin həyata keçirilməsi üçün müraciətlərin qəbulunun vaxtı və müddəti
:
|
Dövr (Rüb, Ay) : |
|
Dövr (1-ci ay, 2-ci ay, 3-cü ay, 1-ci həftə, 2-ci həftə, 3-cü həftə, 4-cü həftə, tək həftələr, cüt həftələr) : |
|
Günlər : |
Elektron qaydada 7/24, kağız daşıyıcılarda iş günləri |
İşin başlama vaxtı : |
00:00 |
İşin sona çatma vaxtı : |
00:00 |
Fasilənin başlama vaxtı : |
00:00 |
Fasilənin sona çatma vaxtı : |
00:00 |
|
Xidmətin göstərilmə yeri
:
|
-
Azərbaycan Respublikası Daxili İşlər Nazirliyinin Baş Əməliyyat və Statistik İnformasiya İdarəsinin Arxiv idarəsi
|
Xidmətin həyata keçirilməsinin dayandırılması və ya ondan imtina edilməsinin hüquqi əsasları
:
|
-
- Ərizəçi tərəfindən arxiv arayışlarının verilməsi üçün təqdim edilən sənədlərdə çatışmazlıqlar (ərizə formasının tam doldurulmaması, göstərilənlər sənədlərdən birinin və ya bir neçəsinin ərizəyə əlavə olunmaması) aşkar edildikdə, müraciətin yerinə yetirilməsindən imtina edilir və imtinanın səbəbləri barədə ərizəçiyə məlumat verilir və ya elektron poçt ünvanına bildiriş göndərilir.
|
Xidmətin həyata keçirilməsi üçün tələb olunan sənədlər və onların təqdimedilmə forması
:
|
info
Tələb olunan sənədin adı
- Tələb olunan sənədin təqdimedilmə forması
|
Nümayəndənin səlahiyyətlərini təsdiq edən sənəd
- Kağız formada və ya elektron formada skan edilmiş surəti
|
Şəxsiyyət vəsiqəsi
- Kağız formada və ya elektron formada skan edilmiş surəti
|
Qanuni nümayəndənin səlahiyyətlərini təsdiq edən sənəd
- Kağız formada və ya elektron formada skan edilmiş surəti
|
Ərizə
- Kağız formada və ya elektron formada skan edilmiş surəti
|
|
Xidmətin həyata keçirilməsi üçün inzibati prosedurlar
:
|
-
Müracitə qəbul edildikdən sonra Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2003-cü il 27 sentyabr tarixli 935 nömrəli Fərmanı ilə təsdiq edilmiş "Dövlət orqanlarında, dövlət mülkiyyətində olan və paylarının (səhmlərinin) nəzarət zərfi dövlətə məxsus olan hüquqi şəxslərdə və büdcə təşkilatlarında kargüzarlığın aparılmasına dair Təlimat"a uyğun olaraq dərhal qeydiyyata alınır və baxılması üçün Daxili İşlər Nazirliyinin Baş Əməliyyat və Statistik İnformasiya İdarəsinə ünvanlanır. Sənədlərə baxıldığı zaman aradan qaldırılması mümkün olan imtina üçün əsas olmayan çatışmazlıqlar aşkar edildikdə, onların 3 gün müddətində aradan qaldırılması barədə ərizəçiyə bildiriş göndərilir. Müraciətçi tərəfindən göndərilən sənədlərdə çatışmazlıqlar aşkar edilmədikdə və ya aşkar edilmiş çatışmazlıqlar aradan qaldırıldıqdan sonra sorğuya 10 gün müddətində (sorğu qeydiyyata alındığı tarixdən) baxılır.
|
Xidmətlərdən istifadə zamanı yaranan mübahisələrin məhkəməyəqədər (məhkəmədənkənar) həlli imkanları barədə məlumatlar
:
|
-
Yaranan mübahisələrlə bağlı şəxs Daxili İşlər Nazirliyinə inzibati qaydada şikayət edə bilər. Şikayət kağız üzərində və ya elektron qaydada tərtib olunur. Kağız üzərində şikayət Daxili İşlər Nazirliyinin poçt ünvanına, elektron şikayət isə Daxili İşlər Nazirliyinin e-poçt ünvanına göndərilir. Şikayət ərizəsi "İnzibati icraat haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun 74-cü maddəsinə uyğun olmalıdır. Şikayətə "İnzibati icraat haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun 78.1-ci maddəsində müəyyən olunmuş qaydada 1 ay müddətində baxılır.
|
Xidmətin həyata keçirilməsində istifadə edilən informasiya sistemləri və ehtiyatları
:
|
|
Xidmətin həyata keçirilməsində istifadə edilən fərdi məlumatların informasiya sistemləri
:
|
|
Xidmətin elektronlaşma səviyyəsi
:
|
-
Qismən elektronlaşdırılıb
|
Elektron xidmətin avtomatlaşdırılma səviyyəsi
:
|
|
Xidmətin elektron ünvanı
:
|
|