Menu mail_outline
mail_outlineMÜRACİƏT GÖNDƏR

Uşağın adının və soyadının dəyişdirilməsinə icazə verilməsi


Dövlət orqanı :
  • Tovuz Rayon İcra Hakimiyyəti
Xidmətin məzmunu :
  • Uşaq 18 yaşına çatana qədər onun adının dəyişdirilməsinə, eləcə də soyadının digər valideynin soyadına dəyişdirilməsinə, valideynlərin birgə xahişinə əsasən və uşağın mənafeyi nəzərə alınaraq icazə verilməsi
Xidmətin aid olduğu təsnifat :
Xidməti həyata keçirən dövlət orqanının və (və ya) onun struktur bölməsinin adı :
  • Tovuz rayonu İcra Hakimiyyəti başçısının aparatı yanında fəaliyyət göstərən "Yetkinlik yaşına çatmayanların işləri və hüquqlarının müdafiəsi üzrə komissiya".
Xidmətin icrasında iştirak edən dövlət orqanının və (və ya) onun struktur bölməsinin adı :
Xidmətin hüquqi əsası :
Xidmətin həyata keçirilmə formaları :
  • Xidmət yerinə gəlməklə müraciət və nəticənin kağız daşıyıcısında təqdim olunması
Xidmətin həyata keçirilməsi və nəticəsi proseduru barədə məlumatlandırma forması :
  • Poçt xidməti vasitəsilə məlumatlandırma
Xidmətin həyata keçirilməsinin nəticəsi :
  • Uşağın adının və ya soyadının dəyişdirilməsi barədə İcra Hakimiyyəti Başçısının sərəncamı
Xidmət istifadəçisi barədə məlumat :
Xidmətin həyata keçirilməsi müddəti, Dövlət rüsumu, Xidmət haqqı, Ödənişin hüquqi əsası :
Müddət (Məbləğ) : 30 iş günü
Ödənişsiz : Xidmət ödənişsiz həyata keçirilir
Rüsum :
Xidmət haqqı :
Ödənişlə bağlı qeyd :
Ödənişin hüquqi əsası : Xidmət ödənişsizdir.
Rüsumla bağlı əlavə qeyd :
Xidmətin həyata keçirilməsi üçün müraciətlərin qəbulunun vaxtı və müddəti :
Dövr (Rüb, Ay) :
Dövr (1-ci ay, 2-ci ay, 3-cü ay, 1-ci həftə, 2-ci həftə, 3-cü həftə, 4-cü həftə, tək həftələr, cüt həftələr) :
Günlər : Bazar ertəsi - Cümə günləri.
İşin başlama vaxtı : 09:00:00
İşin sona çatma vaxtı : 18:00:00
Fasilənin başlama vaxtı : 13:00:00
Fasilənin sona çatma vaxtı : 14:00:00
Xidmətin göstərilmə yeri :
  • Tovuz rayon İcra Hakimiyyətinin inzibati binası
Xidmətin həyata keçirilməsinin dayandırılması və ya ondan imtina edilməsinin hüquqi əsasları :
Xidmətin həyata keçirilməsi üçün tələb olunan sənədlər və onların təqdimedilmə forması :
info
Tələb olunan sənədin adı
- Tələb olunan sənədin təqdimedilmə forması
Yaşayış yerindən arayış (uşağın adı qeyd edilməklə)
- Poçt vasitəsi ilə və ya şəxsən
Valideynlərdən vəfat edən varsa ölüm haqqında şəhadətnamənin surəti
- Poçt vasitəsi ilə və ya şəxsən
Uşağın doğum haqqında şəhadətnaməsinin surəti
- Poçt vasitəsi ilə və ya şəxsən
10 yaşı tamam olmuş uşağın razılıq ərizəsi
- Poçt vasitəsi ilə və ya şəxsən
Valideynlərin şəxsiyyət vəsiqələrinin surəti
- Poçt vasitəsi ilə və ya şəxsən
Ərizəçilərin şəxsiyyətlərini təsdiq edən sənədlərin surətləri
- Poçt vasitəsi ilə və ya şəxsən
Valideynlərin rəsmi nikahda yaşamasını təsdiq edən şəhadətnamənin surəti (boşanma varsa, nikahın ləğv edilməsi haqqında, valideynlərdən biri vəfat edibsə, ölümü haqqında şəhadətnamənin surəti)
- Poçt vasitəsi ilə və ya şəxsən
Valideynlərin notariat qaydasında təsdiq olunmuş birgə ərizəsi
- Poçt vasitəsi ilə və ya şəxsən
Ödənilmə üsulları :
  • Xidmət ödənişsizdir
Xidmətin həyata keçirilməsi üçün inzibati prosedurlar :
  • - Valideynlər notariat qaydasında təsdiq edilmiş ərizələri ilə İcra Hakimiyyətinə müvafiq sənədlərlə birlikdə müraciət edir;

    - İcra Hakimiyyəti Başçısı yanında Qəyyumluq və Himayəçilik Orqanı valideynlərin təqdim etdiyi sənədləri yoxlayır, öz rəyi ilə birlikdə uşağın ad və ya soyadının dəyişdirilməsi barədə İcra Hakimiyyəti Başçısının sərəncamının layihəsini hazırlayır;

    - İcra Hakimiyyətinin Başçısı uşağın ad və ya soyadının dəyişdirilməsi barədə sərəncam imzalayır.
Xidmətlərdən istifadə zamanı yaranan mübahisələrin məhkəməyəqədər (məhkəmədənkənar) həlli imkanları barədə məlumatlar :
  • - İstifadəçi "İnzibati icraat haqqında" Azərbaycan Respublikası Qanununun 71-ci maddəsinə əsasən inzibati aktdan, inzibati aktın qəbul edilməsindən imtinadan və yaxud inzibati orqanın hərəkət və ya hərəkətsizliyindən Azərbaycan Respublikası Prezidentinin Administrasiyasına inzibati qaydada şikayət edə bilər.

    - Ərizə və ya şikayət "İnzibati icraat haqqında" Azərbaycan Respublikası Qanununun 74-cü maddəsinə uyğun olmalıdır. Şikayətə "İnzibati icraat haqqında" Azərbaycan Respublikası Qanununun 78-ci maddəsinə əsasən 1 (bir) ay müddətində baxılır.
Xidmətin həyata keçirilməsində istifadə edilən informasiya sistemləri və ehtiyatları :
  • Yoxdur
Xidmətin həyata keçirilməsində istifadə edilən fərdi məlumatların informasiya sistemləri :
  • Yoxdur
Xidmətin elektronlaşma səviyyəsi :
  • Elektronlaşdırılmayıb
Elektron xidmətin avtomatlaşdırılma səviyyəsi :
  • Avtomatlaşdırılmayıb

Tovuz Rayon İcra Hakimiyyəti


Ünvan: place AZ6000, Tovuz şəhəri, M. Əzizbəyov küç. 2
Telefon: (+994 22) 315-30-56
Faks: (+994 22) 315-30-56
E-poçt: mail@tovuz-ih.gov.az
Rəsmi internet informasiya ehtiyatının ünvanı: www.tovuz-ih.gov.az
VÖEN: 7300145781
Ödəmə rekvizitləri: A1.Emitent (ödəyən)bank
Adı Dövlət Xəzinadarlıq Agentliyi
Kodu 210005
VÖEN 1401555071
Muxbir hesab
AZ41NAB0136010000000000003944
S.W.I.F.T. BIK AIIBAZ2X

A2.Ödəyən müştəri
Adı:Tovuz RİH
Hesab № AZ03CTRE0000000000002513531
VÖEN 7300145781
İş qrafiki və orqan tərəfindən zəruri hesab edilən digər məlumatlar: Həftənin bazar ertəsi - cümə günləri, saat 9-00-dan 18-00-dək
message