Menu mail_outline
mail_outlineMÜRACİƏT GÖNDƏR

Smart tipli sayğaclarda istifadə edilməyən məbləğin yeni quraşdırılmış sayğacın smart kartına köçürülməsı


Dövlət orqanı :
  • "Azəriqaz" İstehsalat Birliyi
Xidmətin məzmunu :
  • Bu xidmət istifadə olunmayan vəsaitin eyni ünvana bağlı digər ikinci karta köçürülməsini əhatə edir
Xidmətin aid olduğu təsnifat :
Xidməti həyata keçirən dövlət orqanının və (və ya) onun struktur bölməsinin adı :
  • "Azəriqaz" İstehsalat Birliyi
Xidmətin icrasında iştirak edən dövlət orqanının və (və ya) onun struktur bölməsinin adı :
Xidmətin hüquqi əsası :
Xidmətin həyata keçirilmə formaları :
  • Xidmət yerinə gəlməklə müraciət və nəticənin yerində təqdim edilməsi
Xidmətin həyata keçirilməsi və nəticəsi proseduru barədə məlumatlandırma forması :
  • Yerində (şifahi və ya yazılı) məlumatlandırma
Xidmətin həyata keçirilməsinin nəticəsi :
  • Əvvəlki sayğacın kartında qalan sərfiyyat yeni smart sayğacın kartına yüklənərək abonentə verilir
Xidmət istifadəçisi barədə məlumat :
Xidmətin həyata keçirilməsi müddəti, Dövlət rüsumu, Xidmət haqqı, Ödənişin hüquqi əsası :
Müddət (Məbləğ) : 20 dəqiqə
Ödənişsiz :
Rüsum : Rüsum yoxdur
Xidmət haqqı :
Ödənişlə bağlı qeyd :
Ödənişin hüquqi əsası :
Rüsumla bağlı əlavə qeyd :
Xidmətin həyata keçirilməsi üçün müraciətlərin qəbulunun vaxtı və müddəti :
Dövr (Rüb, Ay) :
Dövr (1-ci ay, 2-ci ay, 3-cü ay, 1-ci həftə, 2-ci həftə, 3-cü həftə, 4-cü həftə, tək həftələr, cüt həftələr) :
Günlər : "Asan Kommunal" mərkəzləri 1-5 ci günlər "Asan Kommunal" mərkəzləri 6-cı günlər
İşin başlama vaxtı : 10:00 10:00
İşin sona çatma vaxtı : 20:00 17:00
Fasilənin başlama vaxtı : 13:00 13:00
Fasilənin sona çatma vaxtı : 14:00 14:00
Xidmətin göstərilmə yeri :
  • "ASAN Kommunal" mərkəzlərində
Xidmətin həyata keçirilməsinin dayandırılması və ya ondan imtina edilməsinin hüquqi əsasları :
Xidmətin həyata keçirilməsi üçün tələb olunan sənədlər və onların təqdimedilmə forması :
info
Tələb olunan sənədin adı
- Tələb olunan sənədin təqdimedilmə forması
Azərbaycan Respublikası vətəndaşının (əcnəbinin və ya vətəndaşlığı olmayan şəxsin) şəxsiyyət vəsiqəsi
- əsli
Forma 2 - quraşdırılma aktı
- Sənədin əsli
Smart Kart
- əsli
Ərizə
- əsli
Ödənilmə üsulları :
  • Ödənişsizdir
Xidmətin həyata keçirilməsi üçün inzibati prosedurlar :
  • Qeyd 1: Sayğacın elektron ekranı işləmədiyi halda, elementi bitdiyi, sayğacın kart
    oxuyucusu kartı qəbul etmədiyi, “alarm1” rejimində və elektron sistem problemləri (F100-F151) olduğu hallarda həmçinin digər üzrlü səbəblərdən sayğacdakı istifadə olunmayan qalıq məbləğ karta köçürülməyibsə, abonentin əvəzlənən sayğaca ödədiyi ümumi məbləğdən mexaniki göstərici ilə əks olunmuş ümumi sərfiyyat çıxarılaraq yerdə qalan məbləğ abonentin yeni smart kartına köçürülür. Köhnə kartda vəsait olduqda ödəniş və sərfiyyat arasında fərq nəticəsində borc aşkar edilərsə, ilk növbədə köhnə kartda olan vəsaitdən borc silinir. Köhnə kartda vəsait olmadıqda borc vəsaitinin ödənilməsi tələb olunur, əks halda xidmət göstərilmir.
    Qeyd 2: Xidmət zamanı köhnə smart sayğacın kartında məbləğ aşkar olunmadıqda
    xidmətin göstərilməsindən imtina olunur və tövsiyyə olunur ki, köhnə sayğacda olan məbləğ “credit back” proseduruna uyğun olaraq (sayğacdan geri olaraq karta pulun köçürülməsi proseduru) həmin sayğacın smart kartına yükləndikdən sonra müraciət olunsun.
    Qeyd 3: Abonentdə sayğacın dəyəri və yaxud dəymiş ziyan aşkar olunduqda tələb olunan borc vəsaitin ödənişi tam şəkildə təmin olunmalıdır. Abonentin maaliyyə çətinliyi mövcud olduğu halda güzəşt olaraq qeyd olunan borc vəsaiti iki hissəyə bölünərək ilkin olaraq 50%-ni ödəməklə qalıq vəsaitini 1 ay müddətində ödəniş etmək üçün tələb olunan bütün prosedurlar həyata keçirilməlidir.
    Qeyd 4: Yeni quraşdırılmış smart tipli sayğacın smart kartı sayğaca mütləq şəkildə ilkin
    olaraq daxil edildikdən və tanıtdırıldıqdan sonra köhnə kartda qalan vəsait yeni karta köçürülə bilər.
    Qeyd 5: Borc aşkar olunduğu halda protokola yalnız abonent özü və yaxud notarial
    qaydada təsdiq olunmuş nümayəndəsi imza ata bilər.

Xidmətlərdən istifadə zamanı yaranan mübahisələrin məhkəməyəqədər (məhkəmədənkənar) həlli imkanları barədə məlumatlar :
  • "Azəriqaz" İB-nin "Şikayətlərin araşdırılması" şöbəsinə rəsmi müraciət əsasında
Xidmətin həyata keçirilməsində istifadə edilən informasiya sistemləri və ehtiyatları :
Xidmətin həyata keçirilməsində istifadə edilən fərdi məlumatların informasiya sistemləri :
Xidmətin elektronlaşma səviyyəsi :
  • Elektronlaşdırılmayıb
Elektron xidmətin avtomatlaşdırılma səviyyəsi :
  • Avtomatlaşdırılmayıb
Xidmətin elektron ünvanı :

"Azəriqaz" İstehsalat Birliyi


Telefon: +994125212221
VÖEN: 9900001621
message