Dövlət orqanı
:
|
-
Bakı Şəhəri Binəqədi Rayon İcra Hakimiyyəti
|
Xidmətin məzmunu
:
|
-
Yaşayış sahəsinə ehtiyacı olan qismində vətəndaşların uçota alınması
|
Xidmətin aid olduğu təsnifat
:
|
|
Xidməti həyata keçirən dövlət orqanının və (və ya) onun struktur bölməsinin adı
:
|
-
Binəqədi Rayon İcra Hakimiyyəti başçısı Aparatının Hüquq şöbəsi
|
Xidmətin icrasında iştirak edən dövlət orqanının və (və ya) onun struktur bölməsinin adı
:
|
|
Xidmətin hüquqi əsası
:
|
-
- Azərbaycan Respublikasının Mənzil Məcəlləsinin 51.3-cü maddəsi;
- Azərbaycan SSR Nazirlər Sovetinin 14 oktyabr 1983-cü il 418 №-li "Azərbaycan SSR ərazisində mənzil şəraitinin yaxşılaşdırmağa ehtiyacı olan vətəndaşları uçota götürməyin və yaşayış sahələrini bölüşdürməyin Nümunəvi qaydalarının təsdiq edilməsi haqqında" Qərarı
|
Xidmətin həyata keçirilmə formaları
:
|
-
Xidmət yerinə gəlməklə müraciət və nəticənin kağız daşıyıcısında təqdim olunması
|
Xidmətin həyata keçirilməsi və nəticəsi proseduru barədə məlumatlandırma forması
:
|
-
Poçt xidməti vasitəsilə məlumatlandırma
|
Xidmətin həyata keçirilməsinin nəticəsi
:
|
-
Yaşayış sahəsinə ehtiyacı olan qismində vətəndaşın uçota alınmasını təsdiq edən sənəd
|
Xidmət istifadəçisi barədə məlumat
:
|
|
Xidmətin həyata keçirilməsi müddəti, Dövlət rüsumu, Xidmət haqqı, Ödənişin hüquqi əsası
:
|
Müddət (Məbləğ) : |
30 təqvim günü |
Ödənişsiz : |
Xidmət ödənişsiz həyata keçirilir |
Rüsum : |
|
Xidmət haqqı : |
|
Ödənişlə bağlı qeyd : |
|
Ödənişin hüquqi əsası : |
|
Rüsumla bağlı əlavə qeyd : |
|
|
Xidmətin həyata keçirilməsi üçün müraciətlərin qəbulunun vaxtı və müddəti
:
|
Dövr (Rüb, Ay) : |
|
Dövr (1-ci ay, 2-ci ay, 3-cü ay, 1-ci həftə, 2-ci həftə, 3-cü həftə, 4-cü həftə, tək həftələr, cüt həftələr) : |
|
Günlər : |
Bazar ertəsi - Cümə günləri. |
İşin başlama vaxtı : |
09:00:00 |
İşin sona çatma vaxtı : |
18:00:00 |
Fasilənin başlama vaxtı : |
13:00:00 |
Fasilənin sona çatma vaxtı : |
14:00:00 |
|
Xidmətin göstərilmə yeri
:
|
-
Binəqədi Rayon İcra Hakimiyyətinin inzibati binası
|
Xidmətin həyata keçirilməsinin dayandırılması və ya ondan imtina edilməsinin hüquqi əsasları
:
|
-
- Azərbaycan Respublikasının Mənzil Məcəlləsinin 53-cü maddəsinə görə Yaşayış sahəsinə ehtiyacı olan vətəndaş qismində uçota almaqdan imtinaya aşağıdakı hallarda yol verilir:
- Bu Məcəllənin 51.4-cü maddəsində nəzərdə tutulmuş sənədlər təqdim edilmədikdə;
- Müvafiq vətəndaşın yaşayış sahəsinə ehtiyacı olan qismində uçota durmaq hüququnu təsdiq etməyən sənədlər təqdim edildikdə;
- Bu Məcəllənin 52-ci maddəsi ilə nəzərdə tutulmuş müddət bitmədikdə;
- Uçota alınmaqdan imtina haqqında qərar bu Məcəllənin 53.1-ci maddəsində nəzərdə tutulmuş hallara mütləq istinad edilməklə əsaslandırılmalıdır;
- Uçota alınmaqdan imtina haqqında qərar onun qəbul edildiyi gündən üç iş günü müddətində uçota alınma haqqında müvafiq ərizə vermiş vətəndaşa təqdim edilir və ya göndərilir və həmin qərardan onun tərəfindən məhkəmə qaydasında şikayət verilə bilər.
|
Xidmətin həyata keçirilməsi üçün tələb olunan sənədlər və onların təqdimedilmə forması
:
|
info
Tələb olunan sənədin adı
- Tələb olunan sənədin təqdimedilmə forması
|
Imtiyazı təsdiq edən vəsiqənin notarial qaydada təsdiq edilmiş surəti
- Poçt vasitəsi ilə və ya şəxsən
|
Doğum şəhadətnaməsinin notarial qaydada təsdiq edilmiş surəti
- Poçt vasitəsi ilə və ya şəxsən
|
Nikah şəhadətnaməsinin notarial qaydada təsdiq edilmiş surəti
- Poçt vasitəsi ilə və ya şəxsən
|
Vətəndaşın mülkiyyətində mənzil və ya torpaq sahəsinin olub -olmaması barədə arayış
- Poçt vasitəsi ilə və ya şəxsən
|
Şəxsiyyət vəsiqələrinin notarial qaydada təsdiq edilmiş surəti
- Poçt vasitəsi ilə və ya şəxsən
|
Arayış-Forma 2 (İcra nümayəndəliyindən, MİS-dən, Kooperativ binalardan)
- Poçt vasitəsi ilə və ya şəxsən
|
Daşınmaz Əmlakın Dövlət Reyestri Xidmətindən arayış (18 yaşından yuxarı öz ailə üzvlərinin hər birinin adına)
- Poçt vasitəsi ilə və ya şəxsən
|
Yerli Bələdiyyədən arayış ( adlarına torpaq sahəsi olub-olmaması barədə-18 yaşından yuxarı öz ailə üzvlərinin hər biri)
- Poçt vasitəsi ilə və ya şəxsən
|
2 №-li forma üzrə arayışda olan ailə üzvlərinin şəxsiyyət vəsiqələrinin surətləri
- Poçt vasitəsi ilə və ya şəxsən
|
Ailə üzvlərindən işləyən varsa iş yerindən mənzil növbəliliyində olub- olmaması barədə arayış
- Poçt vasitəsi ilə və ya şəxsən
|
Uşaqların doğum şəhadətnamələrinin surəti
- Poçt vasitəsi ilə və ya şəxsən
|
Mənzilin, evin qeydiyyat vərəqəsi
- Poçt vasitəsi ilə və ya şəxsən
|
Əlillik barədə Tibbi-sosial ekspert komissiyası arayışının surəti
- Poçt vasitəsi ilə və ya şəxsən
|
Əlillik vəsiqəsi və ya Şəhid ailəsi vəsiqəsinin surəti
- Poçt vasitəsi ilə və ya şəxsən
|
Mənzilin orderi
- Kağız daşıyıcıda
|
|
Ödənilmə üsulları
:
|
|
Xidmətin həyata keçirilməsi üçün inzibati prosedurlar
:
|
-
- Vətəndaşların yaşayış sahəsinə ehtiyacı olan qismində uçota alınması İcra Hakimiyyətinə təqdim etdikləri ərizələri (bundan sonra – uçota alınma haqqında ərizə) əsasında həmin İcra Hakimiyyəti (bundan sonraa – uçota alınmanı həyata keçirən orqan) tərəfindən həyata keçirilir. Qanunvericiliklə müəyyən edilmiş hallarda və qaydada vətəndaşlar uçota alınma haqqında ərizələri yaşayış yeri üzrə deyil, digər yer üzrə verə bilərlər. Fəaliyyət qabiliyyəti olmayan vətəndaşların uçota alınması onların qanuni nümayəndələri tərəfindən verilən uçota alınma haqqında ərizələr əsasında həyata keçirilir;
- Uçota alınma haqqında ərizə ilə birlikdə müvafiq vətəndaşların yaşayış sahələrinə ehtiyacı olan qismində uçota durmaq hüququnu təsdiq edən sənədlər təqdim edilməlidir. Uçota alınma haqqında ərizəni təqdim edən vətəndaşa uçota alınmanı həyata keçirən orqan tərəfindən qəbul edilən sənədlərin siyahısı və sənədlərin qəbuletmə tarixi barədə qəbz verilir;
- Uçota alınma və ya uçota almaqdan imtina haqqında qərar uçota alınmanı həyata keçirən orqan tərəfindən Mənzil Məcəlləsinin 51.4-cü maddəsində göstərilən uçota alınma haqqında ərizənin və digər sənədlərin baxılmasının nəticələri əsasında sənədlərin həmin orqana təqdim edildiyi gündən otuz iş günündən gec olmayaraq qəbul edilməlidir;
- Uçota alınmanı həyata keçirən orqan uçota alınma haqqında qərar qəbul etdiyi gündən üç iş günündən gec olmayaraq belə qərarın qəbul edilməsini təsdiqləyən sənədi uçota alınma barədə ərizə vermiş vətəndaşa təqdim edir və ya göndərir.
|
Xidmətlərdən istifadə zamanı yaranan mübahisələrin məhkəməyəqədər (məhkəmədənkənar) həlli imkanları barədə məlumatlar
:
|
-
- İstifadəçi "İnzibati icraat haqqında" Azərbaycan Respublikası Qanununun 71-ci maddəsinə əsasən inzibati aktdan, inzibati aktın qəbul edilməsindən imtinadan və yaxud inzibati orqanın hərəkət və və ya hərəkətsizliyindən Azərbaycan Respublikası Prezidentinin Administrasiyasına inzibati qaydada şikayət edə bilər.
- Ərizə və ya şikayət "İnzibati icraat haqqında" Azərbaycan Respublikası Qanununun 74-cü maddəsinə uyğun olmalıdır. Şikayətə "İnzibati icraat haqqında" Azərbaycan Respublikası Qanununun 78-ci maddəsində müəyyən olunmuş qaydada 1 ay müddətində baxılır.
|
Xidmətin həyata keçirilməsində istifadə edilən informasiya sistemləri və ehtiyatları
:
|
|
Xidmətin həyata keçirilməsində istifadə edilən fərdi məlumatların informasiya sistemləri
:
|
|
Xidmətin elektronlaşma səviyyəsi
:
|
|
Elektron xidmətin avtomatlaşdırılma səviyyəsi
:
|
|